Ostatní | Hana Treutlerová | 14.04.2016

Ústav práva módního průmyslu radí, jak na založení módní značky Zdroj: Ústav práva módního průmyslu

Ústav práva módního průmyslu radí, jak na založení módní značky

Ústav práva módního průmyslu („ÚPMP“), nezisková organizace zaměřená na pomoc návrhářům k lepší orientaci mezi právními a obchodními úskalími podnikání ve světě módy, pořádal úvodní seminář na téma "Právní minimum pro rozjezd módní značky“ určený nejen pro začínající návrháře, ale také pro odbornou veřejnost. Posluchači se například dozvěděli, jaké aspekty zahájení podnikání v módním průmyslu obnáší, na co si dávat pozor a čeho se vyvarovat. Přednášejícími byly advokátky a samotné zakladatelky institutu Mgr. Zuzana Šimonovská, LL.M. a Mgr. Barbora Donathová, LL.M., které se s námi mimo jiné podělily o to, kde a kdy jejich nápad skloubit právo a módou vznikl.

Diskuze k článku 0 komentářů

  • Pro účast v diskuzi se musíte přihlásit/zaregistrovat do systému