Pracovní doba názorně a prakticky (workshop)

Rozvržení pracovní doby často bývá tvrdým oříškem. Jednosměnné rozvržení pracovní doby od pondělí do pátku sice většinou nepřináší větší obtíže, ale co dělat, když je nutné zavést vícesměnný provoz, konto pracovní doby nebo pružnou pracovní dobu? Jaký je rozdíl mezi kratší a zkrácenou pracovní dobou? Jak je to s nepřetržitými odpočinky a přestávkami? Na co všechno je třeba myslet, když zaměstnanci pracují přesčas nebo drží pracovní pohotovost? A jak evidovat pracovní dobu – stačí pouze výpis z docházkového systému?

Foto: Redakce

Ve své první části vás naše školení provede příslušnými ustanoveními zákoníku práce, a to pomocí grafů, tabulek a schémat. Budete tak mít hned lepší představu, co se za všemi těmi paragrafy schovává.

Druhá část školení poté bude vedena formou workshopu, kdy si sami zkusíte řešit situace z praxe – dostanete například za úkol připravit rozvrh nerovnoměrné pracovní doby, spočítat nepřetržité odpočinky mezi směnami, poslat zaměstnance na služební cestu o víkendu a určit mu během služební cesty pracovní dobu, nařídit práci přesčas nebo ohlídat čerpání přestávek v práci.


21. 10. 2021

9:00 – 15:00

Školicí centrum Randls Training

Tetris Office Building, Budějovická 1550/15a, Praha 4 

Přihlášku a podrobné informace naleznete ZDE



Hodnocení článku
0%
Pro hodnocení článku musíte být přihlášen/a

Diskuze k článku ()

Pro přidání komentáře musíte být přihlášen/a

Související články

Další články

Tento web využívá cookies pro zajištění funkčnosti webu a získání statistik návštěvnosti webu