Vedoucí zaměstnanci – postavení a povinnosti

Vedoucí zaměstnanci vytvářejí spojnici mezi řadovými zaměstnanci a vyšším managementem. Díky svému postavení mají často velice dobrý přehled ohledně dění na pracovišti. Nejen z tohoto důvodu obsahuje zákoník práce celou řadu odchylek ve vztahu k práci vedoucích zaměstnanců. Orientujete se v úpravě pracovního poměru vedoucích zaměstnanců – víte, jaké jsou jejich povinnosti, jak se liší od běžného zaměstnance?

Během semináře vás provedeme příslušnými ustanoveními zákoníku práce, vysvětlíme si pojem vedoucí zaměstnanec – jaký je rozdíl mezi tzv. vedoucím zaměstnancem podle § 11 a podle § 73 zákoníku práce, odpovíme i na otázku, jaké všechny odchylky lze s vedoucími zaměstnanci sjednat (přesčasová práce atp.).

 

25. 3. 2021

9:00 – 13:00

školicí centrum Randls Training

Tetris Office Building, Budějovická 1550/15a, Praha 4

Přihlášku a podrobné informace naleznete zde


Hodnocení článku
0%
Pro hodnocení článku musíte býtpřihlášen/a
Sdílejte článek
Přidat komentář
Pro přidání komentáře musíte být přihlášen/a
Tento web využívá cookies pro zajištění funkčnosti webu a získání statistik návštěvnosti webu

Partneři projektu

Všichni partneři