Havel, Holásek & Partners sponzoruje vydávání nejlepší světové manažerské literatury

Advokátní kancelář Havel, Holásek & Partners se rozhodla podpořit vydání série nejlepších prakticky orientovaných světových publikací v oblasti managementu a přispět tak ke vzdělávání českých a slovenských podnikatelů a manažerů a ke kultivaci místního podnikatelského prostředí.

Jízdenková kauza
Foto: Shutterstock

Jedním z našich cílů je budovat moderní, chytrou firmu, která bude nejen poskytovat špičkové právní služby, ale zároveň bude své klienty inspirovat podobně, jako řada klientů inspiruje nás. Vybrali jsme proto to nejlepší z manažerské literatury napříč různými vydavatelstvími, ze které při vedení firmy také sami dlouhodobě čerpáme,“ říká řídící partner kanceláře Jaroslav Havel.

První z podporovaných knih, která vyšla v červnu, nese název Vedení procesu změny (Leading Change) a jejím autorem je profesor managementu z Harvard Business School John P. Kotter. V červenci pak vyšla publikace Jak z dobré firmy udělat skvělou (Good to Great) od Jima Collinse, světoznámého poradce top managementu řady významných korporací.  Obě knihy již v minulosti v České republice vyšly, některé podporované publikace se naopak na našem knižním trhu objeví poprvé - například další světový manažerský bestseller od Jima Collinse Firmy, které přetrvávají (Built to last). Mezi sponzorovanými knihami bude také například Business etiketa a komunikace od Ladislava Špačka.

Celkově kancelář sponzorsky podpoří zhruba 10 titulů, a to v celkové částce přes 1,5 milionů korun. Některé publikace vyjdou také na Slovensku. „Věříme, že se nám tímto krokem podaří přispět k profesnímu rozvoji českých a slovenských podnikatelů a manažerů a další kultivaci místního podnikatelského prostředí,“ dodává Jaroslav Havel. 

Hodnocení článku
0%
Pro hodnocení článku musíte být přihlášen/a

Diskuze k článku ()

Pro přidání komentáře musíte být přihlášen/a

Související články

Další články