internet

Nový zážitek z nakupování: AI nákupní asistenti
Elektronické obchodování, změna DPH

Nový zážitek z nakupování: AI nákupní asistenti

S umělou inteligencí se s ohledem na její rychlý rozvoj setkáváme v mnoha podobách ve stále více odvětvích a oborech a jinak tomu není ani v oblasti e-commerce. V poslední době se začínají ve světě online nakupování objevovat digitální nákupní asistenti pohánění právě umělou inteligencí. Co vše takoví asistenti dokáží, proč by je měli provozovatelé e-shopů implementovat a jaké právní otázky s sebou využívání digitálních nákupních asistentů přináší, se dočtete v našem článku.

Kolektiv autorů
Nová směrnice EU o odpovědnosti za vadné výrobky zahrnuje i software včetně umělé inteligence a rozšiřuje práva spotřebitelů
Data retention

Nová směrnice EU o odpovědnosti za vadné výrobky zahrnuje i software včetně umělé inteligence a rozšiřuje práva spotřebitelů

Evropská unie schválila nová pravidla odpovědnosti za vadné výrobky. Ta nahrazuje původní, téměř čtyřicet let platnou právní úpravu a zohledňuje změny, k nimž v důsledku rozvoje technologií a digitalizace došlo.

Digitální revoluce přichází – jak změní evropská digitální identita pravidla hry?
Datové schránky občanů

Digitální revoluce přichází – jak změní evropská digitální identita pravidla hry?

Evropská unie vstupuje do nové digitální éry. I tak by se dalo označit přijetí nařízení eIDAS 2.0 v čele s jeho hlavní novinkou – evropskou peněženkou digitální identity. Tento nástroj má potenciál změnit způsob, jakým ověřujeme svou totožnost, přistupujeme ke službám státu i soukromého sektoru nebo podepisujeme dokumenty. A to odkudkoliv, na pár kliknutí a bezpečně prostřednictvím jediné aplikace. Co nám tato novinka přinese a jak se na ni má připravit Vaše organizace, aby získala konkurenční výhodu?

Kolektiv autorů
Nové nařízení DMA a jeho dopady na marketing e-shopů
Elektronické obchodování, změna DPH

Nové nařízení DMA a jeho dopady na marketing e-shopů

Dlouho očekáváná zásadní změna v oblasti sběru a využívání cookies, která měla přinést zákaz cookies třetích stran v prohlížeči Google Chrome se nakonec nekoná. Už nyní se však ve stínu této události objevily nové povinnosti, včetně nutnosti přepracovat cookies lišty na webových stránkách, které přineslo nařízení Digital Markets Act. Co se tedy od 7. března 2024 změnilo?

Kolektiv autorů