
Na co si dávat pozor při marketingu na sociálních sítích?
Sociální sítě se staly nedílnou součástí našeho každodenního života.
Sociální sítě se staly nedílnou součástí našeho každodenního života.
Správné smluvní nastavení dodavatelsko-odběratelského vztahu není jednoduché.
Lajky a recenze na sociálních médiích jsou pro marketing podnikatelů stále důležitější.
V dnešní době používáme k dorozumívání zcela běžně zprávy přes messenger, WhatsApp, email či jiné platformy.
Během naší cesty nezvyklými případy ze soudních síní se podíváme napříč různými jurisdikcemi.
V advokacii působím už dlouho, stejně, jako jsem ženatý – tedy 23 let. Posledních 10 let jsem také usazeným evropským advokátem ve Vídni. Kromě toho jsem také přes 20 let soudní překladatel a tlumočník německého a českého jazyka. Ve svém příspěvku se proto budu snažit podělit o své zkušenosti z Rakouska a z Česka. Budu porovnávat některé instituty a jejich praktické uplatnění před českými a rakouskými soudy.
Lidé se s důvěrou obracejí na advokáty s očekáváním, že advokáti vyřeší jejich problémy – a to jako právně vzdělaní lidé, kteří navíc prošli advokátními zkouškami a jsou pod dohledem České advokátní komory.
Účet na sociální síti s mnoha fanoušky, sledujícími nebo kladnými recenzemi může mít pozitivní vliv na image společnosti.
Přesně před čtyřmi lety odstartoval odbornou konferencí, výstavou a křtem stejnojmenné knihy Petra Tomana a Ondřeje Šebesty úspěšný projekt České advokátní komory Advokáti proti totalitě.
V naší praxi se setkáváme s tím, že některé z dětí odmítá styk s jedním ze svých rodičů. Negativní postoj dítěte často nastává v důsledku vlivu druhého rodiče (tj. většinou toho z rodičů, který má dítě v péči).